Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 16 mars 2016

1-a övergivna dagen

Trött som bara den när jag vaknade men kom iaf både upp och iväg. En aning ont i foten upptäckte jag så det tog lite längre tid att gå idag. Vädret var trevligt i morse och inte har det blivit sämre. Smet iväg hem så jag hann hem till 17. Hade bokat tvättstugan då. Hann tom riva ur sängen innan det var dags att ladda maskinen. Sen tog jag på mig och gick ut. Var ute i nästan en timme. Passade dock på att handla på vägen hem. Nu har jag lunch till jobbet i morgon utan att behöva göra något själv.


Kom lagom hem till det var dags att byta från tvättmaskinen till torktumlaren. Under tiden tvätten torkade så passade jag på bädda rent, dammsuga och damma. Sen var det bara till att packa in den rena tvätten. Hunnit diska också samt göra ingenting. Fått tag på min mor i telefon också. Hon är inte helt enkel att nå.


Fuskat lite och plockat ihop makens väska. Handlat lite till middagen på lördag. Dock ser det ut att inte bli så många på lördag men det får gå iaf. Nu ska jag straxt slå ihop datorn och lägga mig. Borsta tänderna och lite annat först bara. Hoppas dock på att vara piggare i morgon. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar