Öland

Öland
Solnedgång

söndag 30 juni 2013

Hmmmm

Är inte hemma när jag skriver detta. (Troligen dock när detta går att läsa. Skriver alltid först och schemalägger för att kunna läsa igenom och hitta de värsta stavfelen. Missar dock ibland iaf.) Har lite bekymmer med internet som kommer och går. Maken ska fixa till detta men jag har tyckt att så länge vi pratar en dag eller två så kan jag stå ut.

Har dessutom en sån där helg där inget flyter som det borde. Glömde maten hemma. Skulle hämta trädgårdsstolar hos min bror men fick inte in dem i bilen. De ser för övrigt ut så här. Får länka har inga bilder på dem. Det är den svarta varianten.


Eva's kroppkakor var iaf öppet så det fick jag igår och idag får jag stekta sådana. Men det är dyrt att köpa färdig mat hela tiden för att man inte kan tillaga något. Dock funderar vi på att ta hit äggkokare och mikro. Blir världens bästa mat men billigare än köpt restaurangmat iaf. Maken prata elgrill också. Då lär nästa fundering bli vart vi ska sova och vara...

Har nu iaf kläder så jag klarar mig en vecka i husvagnen. Får inte plats med mer och dessutom kommer ändå mina blommor att vilja ha vatten en gång i veckan eller oftare. Men väskan behöver inte bli så tung varje gång.

Husets framsteg kommer vid annat tillfälle. Nu ville maken ha hjälp. Lika bra att han får det så kanske jag kan få en shoppingtur på vägen hem?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar