Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 18 juni 2013

Halva veckan

Är nu jobbad. Underbart väder idag också. (Får inte glömma vattna balkonglådan.) Gjorde ett misstag och satte mig ute i 5 minuter på förmiddagen. Jisses så jobbigt att gå in och jobba igen. Bytte promenadskor igår. Ett par utan rund sula. Kors så ont de gör att gå i. Inte i fötterna utan i benhinnorna. Dock inte värre än att det går över inom en kvart till tjugo minuter efter vi har slutat att gå. Gissar att det är ett tecken på att jag dels är otränad somt ovan vid skor som inte är runda under till.


Har hunnit ut och promenera när jag kom hem också. Dock med runda sulor och inte i samma tempo. Varmt och skönt då också. Annars har jag inte hunnit med så mycket mer. Kom på för en stund sedan att jag hade behövt gå till affären och köpt sallad och gurka. Får ta en fryst paj med mig och köpa sallad på jobbet. För nu orkar jag inte. Tänkte komma i säng helst innan 22. (Fast det skulle vara ett under.)


Skulle kanske förbereda det sista nu inför i morgon. Så kanske kanske jag iaf kommer i säng före halv elva. Var ju något om att vattna blommorna på balkongen. Mina orkidéer vill troligen också ha lite..... Å andra sidan är dokumentären om IKEA rätt intressant också......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar