Öland

Öland
Solnedgång

fredag 14 juni 2013

Fredag??

Denna vecka vet jag inte vart den har tagit vägen så här långt. En sak är säker iaf, jag hoppas helgen inte rusar iväg lika fort. Köket är i ordning igen. Bara disken som ska torka först. Maken är ute och försöker byta däck på bilen. Framhjulen är besvärliga att byta. Han slipper torka disken idag.


Har även hunnit med att packa ner kläder till mig. Dock inte till maken. Har numera ingen koll på vad han har för kläder där eller inte. Är dock inte säker på att han vet. Har dessutom stoppat ner lite extra kläder till mig så jag slipper släpa hur mycket som helst. Har även passat på att stoppa ner några extra handdukar. Tyckte att den ena troligen behöver bytas ut snart. Är dock inte säker på att jag tar hem alla för att tvätta dem en gång till.


Varje gång jag har tänkt att gå ut idag så har regnet vräkt ner. = Ingen motion idag. Har heller inte kommit iväg till guldsmedsaffären för att köpa traktor med skopa. Kanske kan hinna med det i morgon? Fast det beror på om maken har lyckats med däcken och om vi hinner iväg i dag eller ska göra det i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar